מודל הטיפול בעמותה

מה השירותים שהעמותה מעניקה ?

 

ביקורי בית:                           

אנחנו מבקרים את הלקוח בסביבה הביתית שלו

ונותנים תמיכה וליווי רגשי-נפשי בתהליך ההזדקנות.

 

במקרה של משבר בריאותי:

אנחנו נותנים מענה מיידי לכל הצרכים בעת המשבר 

כולל סיוע במימון שעות טיפול.

 

במקרה של בדידות:            

אנחנו מציעים מענים שונים כדי להתמודד ולהקל על תחושת הבדידות.

 

במקרה של דמנציה:                                 

אנחנו מלווים את האדם ומשפחתו דרך שירותים, זכויות וייעוץ לבני המשפחה בדילמות שונות לאורך המחלה .

 

הענקת ייפוי כוח רפואי:

אנחנו מתמחים במתן מידע וסיוע במילוי הטפסים

בנושא החלטות רפואיות בעתיד, מבעוד מועד.

 

סיוע במיצוי זכויות כספיות לניצולי שואה:                 

אנחנו מייעצים ועוזרים בקבלת פיצויים, החזרים, מענקים והטבות מהארץ ומחו"ל.

בשנת 2018 העובדים הסוציאליים בעמותה ערכו 4,333 ביקורים.

תדירות הביקורים: אחת לשבוע / אחת לחודש, על פי צרכי הלקוחות.

על פי הערכות צרכים אלו, נתפרת "חליפת מענים" המתאימה לכל לקוח ולקוח אשר משתנה ומתגמשת בהתאם לצרכים המתעוררים בדרך.

 

מהו מהות ותוכן השירות? 
העובד/ת הסוציאלי/ת תומך ומלווה את הלקוח מבחינה רגשית-נפשית אל מול אתגרי ההזדקנות.
העובד הסוציאלי מתווך, מגשר, ממצה זכויות, נמצא בקשרים מקצועיים עם ארגונים ואנשי מקצוע, מפעיל את השירותים הקיימים בקהילה לשם טיפול מיטבי בלקוח.
לפני שלקוח העמותה עובר לבית אבות או לדיור מוגן, העובד הסוציאלי מעורב ומייעץ בתהליך קבלת ההחלטה על המעבר. העובד הסוציאלי מטעם עמותת ניני צ'ופ, ממשיך לבקר את הלקוח ולסייע בהסתגלות לסביבת המגורים החדשה. 
השירותים הסוציאליים בעמותה מוענקים ללא תשלום
וממומנים על ידי כספי קרן מרור ותרומות מהארץ ומחו"ל
טפסים להורדה
תוספת ראשונה
חוק החולה הנוטה למות
תוספת שנייה
חוק החולה הנוטה למות